HTML

Műsorok innen-onnan

2007.10.16. 10:48 teleblog

Műsorok innen-onnan

Az atv-t nem igazán szoktam nézni, pláne azután, hogy lekódolják, na de mindegy. Most vasárnap azonban ráakadtam az Esti Frizbire, ugyanis a többi csatornán NEM VOLT NÉZHETŐ MŰSOR.
Szó, mi szó tetszett a műsor! Talán az is hozzájárult ehhez, hogy kedvanceim voltak a vendégek: Galla Miklós, Boros Lajos, Rózsa György. Talán máskor is megnézem. Beszélgetés erről-arról, úgy, hogy a nézőt is érdekelje.

Életképek. Na hát ez a nagy kedvencem! Magyar napi sorozatot nem nézek, mert szánalmasak, de ez a műsor nagyon jó. Igaz, hogy csak kéthetente van, de így jó, az ember már várja a folytatást, hiszen mindig a legizgalmasabb jelenetnél hagyják abba. Ez a sorozat megmutatja, hogy úgy is lehet nézett műsort csinálni, ha nincs benne erőszak, durvaság, trágárság és legalább egy maffiózó szomszéd.
Tehetséges, rokonszenves színészek, jó forgatókönyv, mi kell még?

MR2. Nagyon zene!
Most először írok rádióról. Hát ez nem igazán tuti, hogy finoman fogalmazzak.
A közrádió 3 csatornája közül már csak egy maradt igazán a köz szolgálatában.
Az idősebb korosztálynak már csak a Kossuth maradt. Ott a Bartók az ínyenceknek, nekünk mek a Petőfi...
Ráhangoltam, hogy belehallgassak. Egy-két mai jó rockdal között csupa olyanok, amelyeket még életemben nem hallottam. Kiknek szól a rádió? Nem tudom.

10 éves a tv2!
Őszintén jobb műsorra számítottam. Az előző hetekban szombatonként jelentkező műsor az jó volt, de a születésnapi... Láttam már jobbat is. Talán maguknak csinálták és elfelejtkeztek a nézőkről, akiknek készítik. A duettek pedig nem voltak ízlésesek: elhunyt tehetségek mai sztárokkal, jó volt csak éppen mégsem kellett volna megcsinálni.
De legalább volt műsor. Ahogy a műsorújságot megnéztem, az RTL Klub nem csinál ilyen műsort. Nekik nem számít ez a 10 év?

komment · 1 trackback

Címkék: média tv

süti beállítások módosítása