HTML

Forma1 -es dadus?

2007.10.09. 11:22 teleblog

Az RTL Klub kevés nézhető műsora közül az egyik A dadus c. sorozat. Most vasárnap is nekikészültem, hogy megnézem, erre fel mit látok?! Hát csúszik a Forma1 közvetítés, mert olyan dolog történt, mint még soha! Valaki kicsúszott a pályáról és ezért a stúdióban ülő vendégek sápadtan nyilatkozgattak, hogy ez hihetetlen borzalom. Nem tudom, hogy ki volt az, de nem is érdekel, hiszen semmi értelmét nem látom annak, hogy kocsikat nézegessek, amint mennek körbe-körbe. De hát ízlések és pofonok. Már vártam, hogy mikor írja ki az RTL, hogy BREAKING NEWS. Na jó, végre elköszöntek, gondoltam, van még remény. Tévedtem. A sok ajánló és miegyéb után még jött a Kvíz10 nevű játékocska, meg a lottósorsolás. A lottósorsolást megértem, hogy be kellett rakni, hiszen óriási nyeremény kecsegtetett, na de nem nyertem :(  De a Kvíz10 kiakasztott. Valami ValóVilágosat kérdeztek, hogy ki volt X párja a 100. sorozatban? Mondanom sem kell, fogalmam sincs! Meglátszik, hogy felvételről ment, hiszen a műsorocska olyan lassan haladt, hogy majd' elaludtam. Megint ajánlók és miegyebek... Majd előre ittam a medve bőrére, amikor kiírták, hogy "A következő műsor megtekintése 12..." Ismét tévedtem. Bejött a Kész átverés nevezetű újabb borzalom. Még mielőtt bármi történhetett volna az ujjam a távirányító egyik -nevezzük pirosnak- gombján landolt. Ez volt az én tévézésem vasárnap kora délután. Na de 5-kor ismét felcsuktam, akkor már nem kockáztattam és a Duna tv-re kapcsoltam...

komment

Címkék: média tv forma1

süti beállítások módosítása