HTML

tévéműsorok

Tévéműsorok, nézettség

Friss topikok

Linkblog

Az Eurovíziós Dalfesztivál 1. Elődöntőjéből Döntőbe jutott dalai

2008.05.22. 10:52 teleblog

Eurovíziós Dalfesztivál 2008 Belgrád

Az Eurovíziós Dalfesztivál 1. Elődöntőjéből Döntőbe jutott dalai

Kedden rendezték meg az Eurovíziós Dalfesztivál első Elődöntőjét.
A megmérettetésen 19 ország indult és 10 jutott tovább a nézők szavazatai alapján. Sajnos az m1 nem közvetítette az elődöntőt -érthető okokból, hiszen Csézy ma este indul- , viszont ma este 8-kor megmutatja a döntőbe jutott 10 dalt.
Azért írtam, hogy sajnos nem közvetítette, mert szerintem nem pont a legjobb dalok jutottak a döntőbe, így a nézők lemaradtak a be nem jutott 9 dalról.
Aki tehette, megnézte műholdról az adást. Én is így tettem, most pedig közlöm a listát a 19 indulóról, a döntősökről és a váleményemről:

Eurovíziós Dalfesztivál 2008 Belgrád - Az első Elődöntő Döntőbe jutott dalai
OrszágDÖNTŐSAz én véleményemMegjegyzés
Montenegró   
Izrael+-az egyik legrosszabb dal
Észtország -az egyik legrosszabb dal
Moldova   
San Marino + 
Belgium -fura dal
Azerbajdzsán+  
Szlovénia + 
Norvégia++ 
Lengyelország++ 
Írország + az egyik legjobb dal volt, fura, de jó
Andorra + 
Bosznia-Hercegovina+  
Örményország++ 
Hollandia + ez is jó volt
Finnország+-nem kimondottan Eurovíziós dal
Románia+  
Oroszország++ 
Görögország++ 

Jelmagyarázat:
+ Döntőbe jutott, "Az én véleményem" oszlopban pedig azt jelöltem, hogy szerintem kiknek kellett volna bejutni.
-  Nem jó dalok, szerintem.
Pesze, hogy melyik dal kinek tetszik, nagyon eltérő. Pl. az észt előadók műsora számomra borzalmas volt, de lehet, hogy náluk hatalmas sztárok...
Vagy egyes országok direkt borzalmas dalokat küldenek ki, nehogy ők nyerjenek, hiszen egy nyerés pénzügyileg nagyon megterhelő.

Ma este 21:00-tól az m1-en 2. Elődöntő!
Drukkoljunk Csézynek!

komment

Címkék: média zene tv kultúra szórakozás eurovízió m1 music érdekesség eurovíziós dalfesztivál csézy eurovíziós dalverseny

süti beállítások módosítása